Svart flicka, vit flicka / Lättläst

Joyce Carol Oates (Sidottu)

€ 8.95
Lukumäärä

Toimitusaika: 4-6 arkipäivää

Svart flicka Vit flicka

Genna är vit, Minette är svart. De delar rum på studenthemmet. Men vänner blir de aldrig, trots att Genna gör allt för att komma nära Minette.
Minette utsätts för rasistiska hot. På skolan är man chockad över vad som händer. Men Genna börjar snart misstänka att allt inte är som det ser ut att vara. Ändå låter hon allt ske, det som till slut leder fram till katastrofen.
Varje dag sedan dess har Genna tänkt på Minette. Hon var den som kunde ha räddat sin rumskamrat, ändå gjorde hon det inte.
Femton år senare försöker Genna få fram sanningen.

Cecilia Davidsson har återberättat Joyce Carol Oates roman Svart flicka Vit flicka till lättläst.

Info

Kustantaja: LL-förlaget  Kategoria: Kaunokirjallisuus 
Toimitusaika: 4-6 arkipäivää  Sidos: Sidottu 
ISBN: 9789170533310  Sivujen lukumäärä: 190 
Kieli: ruotsi     
Nimeke: Svart flicka, vit flicka / Lättläst  Kirjailija: Joyce Carol Oates  
Julkaisupäivä: 2010-08-30  Painos:  
ISBN 10:   Sarja:  

Arviot


Lähetä ystävälle


Lisää Joyce Carol Oates -tuotteita

Geheimnisse
 € 23.95
Book Osta

Geheimnisse

Joyce Carol Oates

(Kovakantinen)

Nach dem Unglück schwang ich mich auf, breitete meine Flügel aus und flog davon
 € 10.95
Book Osta

Nach dem Unglück schwang ich mic...

Joyce Carol Oates

(Nidottu, pehmeäkantinen)

Die Lästigen
 € 27.95
Book Osta

Die Lästigen

Joyce Carol Oates

(Muu)

A Widow's Story
 € 22.95
Book Osta

A Widow's Story

Joyce Carol Oates

(Kovakantinen)

Give Me Your Heart
 € 17.95
Book Osta

Give Me Your Heart

Joyce Carol Oates

(Kovakantinen)

Näytä kaikki kirjat: Joyce Carol Oates

Osamaksu

Osamaksuvaihtoehtoja on kaksi:

36 kuukausi, 14,95% korko
•  24 kuukausi Tili, 1,7% kuukausikorko
•  12 kuukausi, 0% korko
•  6 kuukausi, 0% korko

Klikkaa Osta-nappia ja valitse osamaksuvaihtoehto kassalla.

 

Osamaksu

Tämän tuotteen osamaksuvaihtoehdot ovat:

Klikkaa Osta-nappia ja valitse osamaksuvaihtoehto kassalla.

Lisätietoja »